piątek, 6 grudnia 2013

W świecie Ivonn - mikołaj 2013

Przyszło mi dokonać wymiany z niesamowitą duszą artystyczną - Iwoną! 
Wszechstronnie utalentowana kobieta, od której bije niesamowita energia - ależ to były mikołajki! Klasycznie po rozpakowaniu paczki się popłakałam (to już tradycją się stało), bo w środku były same piękności! 

W "badaniu" przedwymiankowym dowiedziałam się, że Iwonka ma córkę 6 letnią (ahhh, jak ja kocham takie małe damy!). Iwonka wyraziła więc zgodę na to, aby prezent wykonać dla małej damy, a była to ta oto spódnica na czarnej tiulowej halce: 




a do tego oczywiście dodatki, opaska oraz torebeczka: 



 A oto co dostałam od Iwony! 
Przepiękna frywolitkę pasek oraz ozdobę na głowę (którą wykorzystam w swoim ślubnym projekcie <3 ) oraz inne cudeńka świąteczne, w tym fantastyczną bombkę!  
Dostać mikołajkowy prezent od Iwonki to niesamowite przeżycie!!!



                                     Jak Wam się podobała ta wymiana? Czekam na Wasze opinie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz