piątek, 6 grudnia 2013

Wyjątkowa osoba, wyjatkowy sutasz, niesamowita wymianka!

Wiola jest dla mnie szczególną osobą. Fantastyczna artystka, dobra dusza... To ona była pierwszą sutaszową artystką, od której nabyłam pierwsze w życiu kolczyki sutasz! To dzięki niej stałam się sutaszową kolekcjonerką! Ta milośc nie przemija, a wręcz przeciwnie, zdaje się być coraz silniejsza i nieprzewidywalna! ;) 

Więcej o twórczości Wioli tutaj: 


Postanowiłam wykonać dla Wioli poduszki służące do prezentacji biżuterii, pierwsza wersja dwustronna:



      Stworzyłam również alternatywę dla innych prac, których na tych poduszkach nie dałoby rady zaprezentować, tak powstała pastelowa podusia:


oraz podusia do prezentacji bransoletek: 


              Poza tym postanowiłam zadbać, aby Wiola nie marzła i wykonałam opaseczkę i mitenki z polarku:




Zadbałam również, aby Wiola miała wygodny organizer na podręczne "przydasie" oraz półeczkę na zawieszenie gotowych produktów:


A od Wioli dostałam prawdziwe sutaszowe cudeńka!!!! 

 Ahh, miał być tylko kwiatowy komplet, ale Wiola dorzuciła mi także czarne skórki, klucz wiolinowy (:) ), a gdy w trakcie wykonywania wymianki dowiedziała się, że zgubiłam na imprezie jeden z kolczyków ulubionego projektu, wykonała je dla mnie po raz drugi!!! 
Dodatkowo chabrowe kwiaty posłużyły jako element stylizacji w projekcie Ann Marie!



:) :) :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz