piątek, 18 kwietnia 2014

torebkowy szał, czyli uzbrajamy się z Kasią na wiosnę!

Torebki... tego nigdy dosyć. Wykonałyśmy z Kasią wymiankę, dzięki której wzbogaciłysmy się o nowe torebeczki hand made - stworzone z ogromnym serduchem <3 

Twórczość Kasi można podziwiać TUTAJ

Tak wygląda pierwsza torebka w moim życiu, wykonana przeze mnie dla Kasi, wiedźmowy element (pajęczyna), torba usztywniana sztywnikiem (do prania), na zamek, z dwiema kieszkonami wewnątrz:



                        





















Dodatkowo podarowałam Kasi organizatorki, jeden do zawieszenia na krześle, a drugi na włóczki. W boczne kieszonki kubełka można włozyć szydełka oraz druty, a w środek włożyć włóczki. Ma funkcje przechowywania, transportu i jeszcze jedną (nie wiedziałam jak ja nazwać ;) ), a mianowicie można szydełkować bezpośrednio z zewnątrz pojemnika, wystarczy przepuścić nitkę przez otwór i rozpocząć robótkę! Włóczka będzie się rozwijać wewnątrz pojemnika i z pewnością nie będzie drażnić wzroku kota i męża ;) 



jeszcze jeden dodatek dla Kasi, pareo plażowe na gumeczce: 


A od Kasi otrzymałam przecudowna torbę! Wykonana pięknie, starannie na szydełku!!!


A dodatkowo dostałam takie oto gadżety, włóczki, małe szydełka i jeszcze dwa filmy dla mojej pociechy!






Kasiu! Dziękuję!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz