czwartek, 24 kwietnia 2014

z wizytą w "Szafie pełnej skarbów"

Miałam wczoraj okazję gościć w niesamowitym miejscu!
Będąc w Oławie przebiegałam obok punktu handlowego mieszczącego się przy ul. Szymanowskiego. Mój wzrok "zarejestrował" w otwartych drzwiach tego damskiego przybytku rozpusty coś pięknego - retro wózeczek, wiklinowy, z wygięta rączką. Zmagnetyzował mnie ten widok!!! Wpadłam do środka pozachwycać się z bliższej odległości ;) i okazało się, że weszłam do niesamowitego miejsca. "Szafa pełna skarbów" jest nie tylko skupiskiem skarbów odzieżowych ale także stylowych, pięknych gadżetów. Każdy szczegół jest zaprojektowany z rozmysłem, aż żal wychodzić! Czułam się jak w innej bajce! Muszę tam koniecznie wrócić, być może będę miała możliwość zrobić wtedy ładniejsze zdjęcia, gdyż wczoraj miałam do dyspozycji tylko komórkę w pochmurny dzień.




1 komentarz:

  1. łaaaaał
    wózeczek boski
    w sam raz dla potomka...
    Pani Agnieszko, może Panią zainspiruje ów wózeczek :)

    OdpowiedzUsuń